YAKUT KIRMIZI

 

 TANITIM


İçinde aşkın tüm renklerini bulacağınız, macera dolu, unutulmaz bir seri...

Geçmişin gölgesinde kalmış bir aşk

Fantastik bir dünyada hayat bulan, muhteşem bir zaman yolculuğu

Gizem, heyecan, romantizmin olağanüstü karışımı

Bazen sırlarla dolu bir ailede yaşamak gerçekten de zordur. En azından on altı yaşındaki Gwendolyn bundan kesinlikle emindir.
Ta ki günün birinde kendini 18. yüzyıl Londrası’nda bulana dek.İşte o zaman ailesinin en büyük sırrını öğrenir: Zaman yolculuğu!
Ancak bu yolculuklarda genç kızın hislerine yer yoktur.Çünkü aşk, durumu daha da karmaşık hale getirmekten başka bir işe yaramaz!

YORUM

ATZİG serisi bir türlü başlayamadığım bir seriydi ve nihayet başladım ve ilk kitap bitti.
Gwendolyn 16 yaşındadır ve zaman yolculuğu yapabileceği genler taşımaktadır. Garip bir ailededir fakat kendi daha garip olayların ve entrikaların içinde bulur. Gizli aile örgütlerinin, arkadaşlıkların, aşkların, aile bağlarının ve en önemlisi zamanda yolculuğun bulunduğu bir fantastik kitap. Kitapta zamanda sıçramalar olması ve dilinin pamuş şekeri gibi olması beni benden aldı. Zaman yolculuğuna karşı bu kadar ilgi duyuyorken kitaptaki zaman yolculu sahnelerini soluksuz okudum ve tutarlı bilgiler olması beni çok mutlu etti. Kitaptan beklentim yüksek değildi ve çoğunlukla aşk bulacağım bir kitap bekliyordum ama yanıldım. İyiki de yanıldım yoksa kesinlikle kitaba bu puanı vermezdim. Kitaptaki her şey dozunda ve yerindeydi yazar sizi baymadan anlatmış her şeyi ve çevirmende süper bir iş çıkartmış. Kesinlikle Kenstin Gier'in okuduğum tüm kitaplarında bu özellikler var ne yazarsa yazsın pamuk şekeri gibi yazıyor, nasıl okuduğunuzu anlamıyorsunuz.

Sürekli kahramanların liseli 16 18 yaşında çocuklar olmasından sıkıldım aslında yazarın Silber serisinde de aynı ve bir çok yazarsa aynı şeyi yapıyor. Artık yetişkin kahramanlar arıyor gözlerim.

Kitabın basımına bittim keşke @pegasusyayinlari bir çok kitabını böyle bassa hem çok sağlam hemde kullanışlı. Diğer kitapları ciltlerini çıkartmadan okuyamıyorum bu kitabın puntosu basımı sayfaları her şey harikaydı. Silber'in basımı beğenen çok ama bence ATZİG serisinin basımı daha güzel. İnşallah diğer kitaplarıda severim ve sevdiğin seriler arasında yer edinir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder